Monday, October 10, 2011

The X Factor USA : Bootcamp Group


Harini memang malas buat kerja, so kerja aku tengok YouTube dengan update blog. So, after first audition, those selected contestant dibahagikan mengikut group dan akan membuat persembahan mengikut tema lagu yang diberikan. So kat sini aku nak post group yang jadi favorite aku. 



Group 8 nih aku tak pernah dengar lagu apa diorang nyanyi tapi first time dengar dah rasa best sangat. Lagu by Snow Patrol - Run. LEpas dengar lagu ni terus download masuk dalam henpon. Hihi..



Group 7 ni lagu memang best gile. Lagu I have Nothing by Whitney Houston. Tetibe rasa minat pulak kat budak kecik gemuk rambut kerinting Rachel Crow tuh. Tak padan umur 13 tahun tapi suara power gile. Sape la mak dia nih. Mesti mak dia bangga gila dengan talent yang dia ada nih.




Last but not least Group 2. OMG, kenapa suara diorang ni semua best-best tapi kenapa ramai yang tak selected into the next round? Aku suka gila Kingston yang dua orang tuh. Korang tengok muka Paula bila Kingston nyanyi. Priceless! Bestnya suara diorang bila bergabung but they didn't make it to final round. Yang pakcik gemuk pendek Thomas Well tu pun sama. Dia pun tak selected padahal suara best giler wehh! Budak perempuan Hannah Bettel tu pun suara best. Suara macam Carrie Underwood. Judges cakap diorang impressed tapi only one of them selected. Kesian kan?



Personally ada beberapa peserta yang aku rasa tak layak masuk final round tapi siapalah aku (T_T) Kenapa judges pilih diorang pun aku tak sure. Adakah kerana kasihan ataupun kerana nak bagi chances sebab ada bakat terpendam kah? I really donno. 


Ok lah, nanti aku update lagi okay! Bye



0 Komen sikit-sikit sudah:

Post a Comment