Monday, October 10, 2011

Saya Dah Ada Biras



Pada hari Sabtu bertempat di Masjid Sungai Udang Klang, adik ipar saya Angah selamat menjadi suami kepada Nurul dengan dua kali lafaz dan dinikahkan dengan bapa Nurul sendiri. Majlis bersanding pula minggu depan dan majlis pada belah lelaki bulan 11 nanti. Entah larat ke tak si mak buyung ni nak merewang-rewang kenduri nanti. Sekarang ni pun dah sakit pinggang bagai... Entahla... Tolong mana yang mampu jela.

Anyway, tak banyak gambar yang aku snap pun. Aku cuma snap sekeping pakai hp cabuk aku ni. Yang lain banyak kat asben. Malas lak nak transfer-transfer semalam. So ni jela gambar sekeping tu pun dengan biras je. FYI, si Angah ni pemalu sikit. Nak berborak dengan aku pun segan-segan lagi. 


Si pengantin yang kurus bersama akak ipar yang gemuks


Anyway, congrats guys. Semoga selamat menempuhi alam perkahwinan yang serba mencabar ini. Semoga kalian dapat membimbing dan mendidik antara satu sama lain. Please please please make baby so that tahun depan kita sama-sama ada baby ok! Biar riuh rumah mak tu sampai pening kepala diorang melayan anak-anak kite. Hahahaha



0 Komen sikit-sikit sudah:

Post a Comment