Friday, October 21, 2011

Quote Of The Day : Anita Prediction

Korang pernah tak guna Anita Prediction kat FB? Bukan lah aku nak cakap aku percaya sangat dekat ramalan-ramalan ni. Tapi kadang-kadang tu apa yang dia cakap tu kebetulan jadi. Tapi kebanyakannya 80% salah! Ahahaha...!!


Tapi pagi ni ramalan dia macam betul je. Bukan ramalan lagi dah kalau dah jadi kan? Memang kebetulan. So harini si Anita ni cakap macam nih


"Noor sweetheart, you're very emotional and take any arguments to heart - especially when it happens amongst people close to you. You are always there with a helping hand. It makes you feel good to be needed and giving time to those you care about."



Memang pun minggu ni aku emo sikit dengan laki aku. Dia tak layan sikit je aku merajuk, lepas merajuk menangis. Asal malam je mula nak buat perangai..Nak kata PMS dah ada anak dah pun dalam perut. Hormon kot! *ceh, salahkan hormon pulak* Sebenarnya nak mengada-ngada dengan husband. Nak perhatian macam budak kecik.

0 Komen sikit-sikit sudah:

Post a Comment