Thursday, September 15, 2011

I Miss My Baby Girl


Baby girl? Bila masa aku ada anak perempuan? Sebenarnya budak kecik ni yang menjadi kesayangan bukan aku sorang je tapi kesayangan semua orang dalam family aku. Atuk sayang, Nanny sayang, Pak Long & Maklong sayang, Auntie Wa, Auntie Lun, Acu Una, ngan Pas Su Iman pun semua sayang Sofieya. 


Tapi apa yang membuatkan aku rindu ialah aku tak sempat jumpa budak kecik ni dari raya. Hari first raya diorang kat Sabah sampai la hari Sabtu baru balik Sg Besar. Tapi by the time diorang on the way dari airport, aku dah bergerak balik ke Klang. Sampai sekarang ni tak jumpa lagi. Dengan jemputan open house yang banyak every week, memang lepas raya la baru dapat jumpa budak kecik ni. 


Pagi tadi masa lepas subuh aku belek-belek pictures gallery dalam hp aku ni. Alahai...rindunya dekat budak ni. Rasa nak cium-cium gambar dalam hp tu... Kalau la adik ada sekarang ni, habis kene gomol-gomol dengan aku. Amik kau!



Her latest pictures before hari raya

Paling geram bila dia sengih macam ni



Kenapa adik buat muka macam ni?

Tertonggeng-tonggeng botol susu

Amoi arrr



Ju- On





Semalam Maksu Una pun keluar status kat fb, dia pun cakap rindu kat adik Auntie Wa pun rindu... :(




Bila nak balik kampung ni? Cepat la habis raya!!!



0 Komen sikit-sikit sudah:

Post a Comment