Wednesday, September 21, 2011

Did You Know.......


..... that I am CRAZYYYYY for twilight guys? Dulu masa mula-mula tengok twilight aku separuh gila la kat si Edward Cullen tu. Sampai laki aku pun tak larat nak layan sebab bila tengok je cerita tu dalam wayang aku menjerit-jerit histeria. Sian laki aku * mase tu boyfriend lagi*


Tapi, adakah anda  tahu selepas Twilight Eclipse aku telah jatuh cinta pada si serigala Jacob itu? Kepada hard fan Twilight mesti korang tau ada dua team yang power. Sama ada korang Team Edward atau Team Jacob. Selalunya masa filem ni tengah tayang kat pawagam, aku adik beradik sepupu sepapat bergado-gado pilih team apa dan sebab apa team tu bagus. Kiranya masa Twilight  dengan New Moon aku masuk Team Edward, tapi bila je masuk Eclipse aku terus belot dan masuk ke Team Jacob. Eh, tapi aku still suka Edward, ke 50-50 ek? Bule tak?


Tahukan anda bahawa bulan November ni Breaking Dawn Part 1 akan keluar? Aku memang suspen gila ar sebab Edward nak kahwin dengan Bella siap pregnantkan anak puntianak tuh. Tapi kesian Jacob kan? Dah la hot nak mampus tapi sebuk nak kat Bella yang muka macam takde perasaan tuh. Jacob! Pick me pleaseeeee!! FYI jugak, aku memang tak baca novel twilight tu. Walaupun hati meronta-ronta nak beli tapi karang tak suspen pulak..  Eceh...






Tapi tapi main point nak buat post ni sebab terjumpa gambar Jacob atau nama sebenarnya Taylor Lautner yang super duper hawt nih. Kenapalah engkau ni hot sangat? Apsal la muda-muda lagi dah hot macam bapak orang? Kenapa la body ko berketul-ketul macam tu sekali? Bikin hati tak keruan betul la... Jiwa kacau!


Hot tak?

Hot kan??

Machonyeeeeeeee..... *cair*


Tapi sebagai ahli Team Edward, aku tetap nak share gambar ni yang aku simpan dalam fesbuk aku. Yang ni pun bikin cair gak.. 

Mekasih la bebanyak sapa yang buat gambar nih.


Oklah, penat dah merepek melalut. Aku lapar, bye!


Notakaki : Eh korang, aku dah naik 2 kg la. Padahal aku baru peknen 2 bulan setengah. Takpe ke? Sok kalau dah 9 bulan macam mana pulak? Ish, riso!

1 Komen sikit-sikit sudah:

kaSih.CinTa.GadiS said...

Notatangan: hahaha!! Xper kot naik 2kg. Sbb awal2 mmg akan naik, pastu turun, pastu naik.. Pastu xturun2 dah!! Hahaha...

Post a Comment