Monday, July 30, 2012

Parenthood Expo 2012 Haul


Seperti yang dijanjikan, nak buat post tentang parenthood haul minggu lepas. Ingatkan nak update masa weekend, tapi bila dah balik kampung memang tak jenguk laptop pun. Berborak sesaje anak beranak. Ok, taknak bebel panjang-panjang, mari cuci mata walaupun tak seberapa pun yang aku beli.


Aku datang orang tak ramai, supplier pun baru nak  angkut stock barang

Masa aku sampai around 9.45 tak ramai pun orang

Bajet macam banyak padahal kotak je besar

Jingle Jungle storage bottle RM19.90 (6 pcs) - dari booth Fabulous Mom
Jingle Jungle Sterilizer RM95.50 - booth Sara Kids
Jingle Jungle Ice Pack - RM12.70 (3 pcs) - pun dari Fabulous Mom

Nursing Bra - Fabulous Mom RM27.95, Autumnz RM26

Poncho - RM28++ from Sara Kids booth

MAM pacifier RM24.48, Silk Teat - RM19.20 both from MAM booth

Pureen baby wipes RM9.00 twin pack from Pureen booth
Yang ni tak beli, snap untuk kawan. Tapi harga RM20 untuk 270 ml non colic bottle

Ni pun sama, RM23.60 untul 330 ml

There's also a few things yang aku belikan untuk kawan. Tapi takde dalam gambar

- Diapex Premium RM60 untuk 2 pack
- Diapex Basic RM52 untuk 2 pack
 
So itu aje yang sempat disambar semasa expo sebab berkejar masa. Ambil cuti haf day so suppose masuk offfice before 2 pm. Tapi dah expo pun start dekat pukul 10.30 so bape jam jela sempat aku merayau-rayau. Memang tak puas. Next time memang kena ambik cuti satu hari pusing puas-puas.

Ok bai

0 Komen sikit-sikit sudah:

Post a Comment