Tuesday, April 19, 2011

Printed Envelope For Wedding Cards

Just a short post. I think you guys tau that I print my wedding card at Bandung yang super messy tunggang langgang. And the things is getting messy as I realized that my wedding cards doesn't came with an envelope. So how am I suppose to send out my cards through Pos Malaysia? Yes, my wedding card has a pocket tapi kalau takde envelope camne nak pos kan? So I decided to cari online shop yang jual wedding card sebab mesti diorang pun ada printed envelope kan? But I was lucky sebab Misarah ada kawan tokey printing kad kahwin ni. Mesti korang pernah dengar Kad Kahwin Kanda Dinda ataupun the famous www.kadkahwin.com. Kalau korang google je kad kahwin, mesti website ni yang keluar jadi first result. So dipendekkan cerita, Maisarah bagi contact number and aku pun terus je berurusan melalui phone. Semalam dah confirm artwork and make full payment and this morning Nat *the owner* called me and said

"Your parcel has been sent and esok pagi sampai ke tangan you"
And I was like "Waahhhh...cepatnya! TQ soooo much! It mean a lot to me" *ceh, emo lak*
Yela, macam mana la I tak emo, banyak sangat drama dan masa dah suntuk. Kalau envelope tak siap macam mana nak pos kad kahwin kan?

So I pick this design..... Very simple sebab as you guys know my kad kahwin dah serupa kad jemputan deepavali. I think this design suit my wedding card design. As you can see, it will printed gold. Yang tu cuma draft je sebab tu hitam.



For those who wondering tentang harga envelope ini. Kos cetak RM60 utk 1000 pcs and kos envelope ialah RM80 untuk 1000 pcs. Kalau anda ada envelope sendiri dan cuma nak bayar kos cetak, just bayar RM60 sahaja. Kalau siapa-siapa berminat, boleh contact this number directly and they will entertain your question immediately.

Nat : 012-3536326

0 Komen sikit-sikit sudah:

Post a Comment