Sunday, April 10, 2011

Ingatkan....

Semalam balik kampung berkobar-kobar ingatkan nak update blog pasal trip ke Ho Chi Minh. Last-last internet connection macam hampeh. Excited lebih sudahnya kecewa.. *sigh*

Btw, pagi tadi kemas bilik pengantin. Guna bilik abang yang sulung je. Mak offer nak tukar perabut tapi offer macam nak macam tak nak. *faham tak* Separuh mati mengemas,mangalih perabut sorang-sorang. Ni baru kemas bilik belum lagi kemas rumah yang macam tongkang pecah ni. *sigh lagi* Ada sesiapa yang nak offer diri jadi maid sementara? Gaji boleh dirunding. Call me okay!

Oklah, nak siap-siap. Pas zohor nak ajak mak jumpa mak andam since plan nak buat pelamin bawah khemah ditolak mentah-mentah oleh mum and dad * sigh sigh sigh* Pastu nak tambah pelamin nikah sebab my dad want my selemnization buat dalam rumah instead of masjid. *like like*

Okbai!
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

Saturday, April 9, 2011

Busy As Bee

Must say 2011 is my busy and hectic year for me. I have tons of agenda that I've been planning through out the year. Kalau nak tau, calendar yang duk atas meja aku ni dah penuh dari bulan February sampai la bulan July. Tak caye tengok ni...







Banyak lagi persiapan yang tak settle. Borang nikah, hiasan bilik, perabut, haih...macam-macam la.. Tak sangka nak kawin will be this hard. Padahal sehari je pun nak kenduri.. *sigh*


Thursday, April 7, 2011

I Left My Camera....

This is the first entry for April. FYI, I went to Bandung trip with my family *from 2nd April to 5th April* and you know what? I left my camera at home (i mean my hometown) Haritu masa balik Vietnam memang saja tinggalkan camera kat kampung sebab takut my dad cari-cari. Rupanya dia tak perasan pun camera tu jadi perhiasan atas meja kat tengah-tengah hall rumah tu. Sabar jela... Yang my mum pulak satu. Dah nampak camera tu duk atas meja tapi buat-buat tak tau je. Hei.... Sabar jela. Dah la ni first trip kami adik beradik ke Bandung setelah sekian lama menunggu. I book ticket on ladt December okayyyy... Can you imagine how excited we were? Empat bulan tunggu trip ni last-last camera tak bawak T____________T

Sudahnya, kami adik beradik ambil gamba pakai camera hp je.. Tak cukup pakai camera nokia E72, kami pinjam camera BB Storm pulak. Nak harapkan camera BB Curve I yang hampeh tu memang takde la... Tapi semua gambar ada kat my sis. Nanti kalau ada kesempatan I upload la. Banyak nak cerita pasal trip nih. *ceh, Vietnam Trip pun ko tak abis cite lagi*

Ok lah, bye